Vi bruger Cookies

Ved at benytte www.lf.dk accepterer du, at der anvendes cookies. Vi anvender cookies for at forbedre brugervenligheden og til webstatistik.Du kan her læse mere om vores cookiepolitik.

Beercycling nomineret til attraktiv markedsføringspris

L&F’s Beercycling-kampagne er nomineret til Advertising Effectiveness Award 2016 (AEA-Prisen).

Landbrug & Fødevarers Beercycling kampagne, som kommunikationsbureauet Mensch står bag, er i fornemt selskab, når den sammen med 19 andre reklamekampagner den 24. november på Børsen dyster om at få en af de 10 Advertiseng Effectiveness Awards 2016.

Landbrug & Fødevarers kampagne er nomineret sammen med andre tunge annoncører som Momondo, Tuborg, Interflora, Spies, McDonald’s og Toms.

- Det er et imponerende felt, vi er oppe imod, både på bureau- og annoncørsiden. At blive nomineret blandt de mange indstillede og højprofilerede kampagner er i sig selv en bedrift. Men jeg er fortrøstningsfuld: Vi vandt en AEA Award i 2014 for vores kampagne ’Fremtiden er ikke så sort, som den har været’, så vi har før bevist, at vores kampagner er effektive, fastslår brandingchef Lisbeth Olsgaard, og fortsætter:

- Derudover har en sådan nominering også en betydelig effekt på vores egen identitet og branding af Landbrug & Fødevarer. Stærke identiteter bliver stadig vigtigere i et mere omskifteligt mediebillede, hvor vi ser, at forbrugerne udviser en stigende kompleks adfærd, og hvor det kun er dem med det stærkeste image og brand, der overlever.

Seneste nyt fra lf.dk