Vi bruger Cookies

Ved at benytte www.lf.dk accepterer du, at der anvendes cookies. Vi anvender cookies for at forbedre brugervenligheden og til webstatistik.Du kan her læse mere om vores cookiepolitik.

Pisner vinder sølv til Danish Digital Award

Pisner=pris er igen en realitet. Denne gang gjaldt det selve lanceringen af de gyldne dråber, der igår vandt sølv ved Danish Digital Awards 2018 i kategorien PR.

Følgende formulering fra dommerpanelet fulgte prisen:

PR-sølvet går til et komplekst og ret usexet budskab, som er blevet kommunikeret gennem et yderst modigt produkt: Pisner-øllen. Det vanskelige emne [recirkulation] er blevet oversat til en spændende historie, målgruppen er blevet involveret digital i både navn og design, der er blevet holdt kog i gryden igennem en lang kampagneperiode og Pisner har nået flotte PR-resultater - også i udlandet. Skål og tillykke!

"Det er naturligvis en fjer i hatten at kunne være med her, hvor både teknologi og kreativitet er så langt fremme" siger Lisbeth Olsgaard, brandingchef og tovholder på Pisner-projektet. "Pisner har fra start til slut været drevet af professionelle og dedikerede folk som har VILLET at det sku lykkes. For det har jo været et crazy projekt som absolut ikke altid har haft et nemt liv. Men at projektet igen bliver hædret beviser jo, at man skal turde være modige og gå op mod vinden engang imellem, det betaler sig og så skal man bare holde den eksekveringsmæssige overligger super højt."

Prisen deles mellem bureauet Mensch og Landbrug & Fødevarer, med Nørrebro Bryghus og Prikken Design & Produktion som samarbejdspartnere. 

Seneste nyt fra lf.dk