
Salgsmøder med nordiske indkøbere (detail og foodservice)
Mangler du også timer i døgnet? Så kom Norden rundt og få målrettet dialog med indkøbere fra de helt store spillere på markederne på blot et par timer.
Landbrug og Fødevarer inviterer jer til at møde indkøbere fra nordisk detailhandel og foodservice i et hybrid-fremstød, der tager virtuelle møder til et nyt niveau. Her vil I få målrettede salgsmøder med 3-4 af jeres relevante indkøber fra hhv SOK og Metro (FI), Reitan gruppen (NO) og United Nordic (SE) og effektivt og målrettet over et par timer få afklaret eventuelt eksportpotentiale hos førende aftagere på markederne.
- Hvornår: 7-9. juni 2023 (møderne foregår over disse dage, men vi prøver naturligvis at samle jeres aftaler på samme dag)
- Hvor: Salgsmøderne foregår for jer fra Food Innovation House Vejle, mens indkøberne er med virtuelt.
- Deadline for tilmelding: 12. maj 2023
Landbrug & Fødevarer gennemfører et fremstød for økologiske fødevarer målrettet nordiske detailkæder og grossister. I vil blive matchet med den relevante indkøber for netop jeres kategori i fastlagte møder af 20-25 minutters varighed. Det er en ideel mulighed for få indledende kontakt til indkøberne eller pleje relationen og præsentere nyheder, pakningsløsninger, koncepter etc.
Møderne foregår i fastlagte rammer, hvor I målrettet kan præsentere jeres virksomhed og produkter. Vi skaber en digital platform, hvor et professionelt kamerahold vil stå klar til at assistere og hjælpe netop jer, så I bedst muligt kan præsentere jeres produkter.
Dette får du som deltager
Som deltager får du 3-4 møder med hhv SOK, Metro, Reitangruppen og/eller United Nordic:
- 1:1 møde med SOK indkøber for din kategori
- 1:1 møde med Metro Finland indkøber for din kategori.
- 1:1 møde med Reitangruppe indkøber for din kategori. Forud for mødet vurderes jeres produkt hos Reitan til enten at blive matchet med Kolonihagen (Rema1000), 7-11 eller Easy24.
- 1:1 møde med United Nordic indkøber for din kategori. Forud for mødet vurderes jeres produkt hos United Nordic til enten at blive matchet til United Nordic Private Label eller til Axfood eller Martin & Servera.
- Adgang til professionelt TV studie/køkken og kamerahold til alle møder
- Mulighed for at bruge dele af optagelserne til eget brug (markedsføring, SoMe etc)
- Grundig forberedelse i form af:
- Introduktionswebinarer til markederne og kæderne
- Generel gennemgang af rammerne (TV studiet, kameravinkler, brug af ’rekvisitter’, opmærksomhedspunkter til optagelserne etc)
- Individuel sparring ift. præsentation af din virksomhed, produkter eller koncepter. Med udgangspunkt i alle deltagere hver især, indgås dialog om fokus, behov, ønske om visning af korte videoklip undervejs i møderne (fx produktionsmetode, pakningsløsning etc)
- Forplejning i løbet af optagelsesdagene
Pris
7500 DKK ekskl. moms ved 12 virksomheder (hertil eventuelle fragtomkostninger, hvis I ønsker at sende prøver til indkøberne forud for møderne)
Projektet er underlagt de minimis støttereglerne og er fastsat med hensyntagen til støtte fra Fonden for økologisk landbrug.
Tilmelding
Du finder blanket til tilmelding her
Har du spørgsmål til fremstødet kan du kontakte:
- Chefkonsulent Sarah C. S. Fuglsig, Landbrug & Fødevarer | T: 3083 1066 | E: sfu@lf.dk